Reflektion av 2013.

Har inte skrivit på länge pga har haft mycket att göra och mycket att tänka på. För de mesta har de bara varit stress över jul å stress över skolan. Men nu när de snart bara 6 timmar kvar av det här året kan jag nog inte varit lugnare! 
 
Det här året har varit rent ut sagt förjävligt för mig. Det finns säkert många förklaringar varför just det som har hänt, har hänt. Men från att gått från en lätt depression i början av de här året till att ha mått ännu sämre genom sommarlovet och sedan kommit till nu, där min diagnos för tillfället är nedstämd. Från en lätt depression till nedstämd är en vinst för mig, och jag planerar att må de bästa jag kan nästa år. 
 
Genom om det här året har jag förlorat mer än vad jag har vunnit, men påvägen tror jag att de händelserna har gjort mig starkare. Jag hatar att bli sparkad på när man redan ligger ner och de tror jag alla gör... 
 
Jag har många krav på 2014 och jag har mål som jag förväntas av min familj, vänner och mig själv ska klara av. Jag har personer som kan hjälpa mig påvägen och ge mig en spark i rumpan när de behövs som mest och jag kunde inte vara mer tacksam för det!
 
Jag har bestämt att 2014 ska bli mitt år och de är det fan ingen som får eller kan förstöra!
2014- många krav, många mål, ett år som ska vara 100000 gånger bättre än 2013.
Nytt år, ny start!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0