Ask.

Tjoohoo peeps! Stannade hemma idag, gjorde inte ett skit... eller jo, jag tittade på tv och spelade sims, vilket var värdelöst för jag sparade inte när jag hade spelat klart. Yea tufft liv nu azz. Blir så irriterad på en sak btw... ask. Jag fattar egentligen inte poängen med de? De ask som jag läser ibland, de är två stycken, Elins och min kusins... och båda blir på nått sätt nedtryckta av andra personer. Påstår saker som inte är sanna och sedan när de säger vad som är sant blir dom kallade för lögnare... what, fattar inte? Aja, annars då? Inte mycket, utvecklingssamtal imorn, ligger efter i allt så vet väll på ett ungefär vad de kommer säga. Supa i helgen med min chipong är en självklarhet så har väl inte så mycket mer å skriva nudå.
Vet att de blir lite mycket Justin Timberlake nu men... han är bra och jag längtar till 10 maj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0