heaven on earth.

Heyho let´s go! har haft mycket på schemat de senaste dagarna. Har faktiskt varit ganska skönt att ha saker och göra hela tiden. Har varit med familjen och med en av mina bästa vänner, Sandra vilket var hur kul som helst att träffa igen! Saknar vår lilla trekant om man kan kalla det för de... Jag, Amanda och Sandra vi tre tillsammans är bara kärlek. Annars så har jag även kämpat med att komma tillbaka i skolan med skolarbeten osv, har börjat gå på extra hjälp på torsdagar efter skolan vilket är super duper bra för jag kommer ikapp mer, har även funtat å gå på dem på tisdagar också. Kommer gå ännu mera super med läxorna då... hoppas jag! Veckan som kommer blir nog både stressigt och snabb och sen efter det kommer de vara sportlov och nästan hela familjen ska upp till Sollefteå igen, heaven on earth!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0